Hundbajs

Datum: 2009-01-14 Klockslag: 11:22:28

Haha, fin rubrik! :D Sitter på skolan och har foto, fick en uppgift att fota något som var "fel". Det började med att jag fotade gräs i januari liksom, men sedan hittade jag en liten plätt med gräs, fimpar, snö OCH hundbajs. Haha. Lite lagomt äckligt.

Igår strejkade mitt internet, var så lat att jag inte orkade starta om datorn. (Det brukar börja fungera då.) Ägnade mig åt att diska, göra tacos & se på film. Ska äta tacos idag med, så jäkla gott det är alltså. Har f.ö världens lökvecka, hur lättsam som helst. Idag får jag sluta när jag skrivit ut min bild, fixar parspatouer (stavning?) och satt upp bilden. Så imorgon börjar jag 12:55 & på fredag 12:45. Även att mamma & Lotta kommer hit på fredag för både jag & Elina ska ha utvecklingssamtal, så då åker vi bil hem istället för buss. :'D YAY!

Haha, gammal bild på mig & Elina. Den bjuder jag på!

kommentarer



» Om du inte har någon blogg, titta tillbaka senare för svar. :]
» Elaka kommentarer publiceras ej.

Namn:
Kom ihåg mig? :)

E-postadress: (visas endast för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback