BEN & JERRY'S

Datum: 2009-01-10 Klockslag: 00:44:39

Sitter just nu och äter glass, half baked. ;> >A crazy  Concoction of Chocolate Ice Cream & Vanilla Ice Cream Mixed with Fudge Brownies & Chunks of Chocolate Chip Cookie Dough.< Mumma. :D Men sitter och surar över att det var mer choklad i Elinas, haha. :c Den är ju godast! Har nyss kommit hem från Elina, varit där & pillat med löshår. Funderar på att orka starta min dator (sitter vid pappas nu) och titta om min externa bjuder på något bra att titta på, eftersom det oftast bara är skit på tvn på helgerna. :c Har världens lust att titta på Twilight, men vill inte se mig less på den ju. :( Nej, nu har jag ätit mer än halva glassen.. Hade tänkt äta chips & dipp ikväll, men glassen lockar mer.

Nej, nu blir det tv.nu, lite bloggläsning och sedan tv/film. Godnatt!

kommentarer



» Om du inte har någon blogg, titta tillbaka senare för svar. :]
» Elaka kommentarer publiceras ej.

Namn:
Kom ihåg mig? :)

E-postadress: (visas endast för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback