Älsklingen är hemma igen

Datum: 2009-01-04 Klockslag: 15:06:08

Less jag blir på att jag sover till ca 14:00 varje dag, så sjukt slösigt med tid. -__- Men, det är ju så skönt att få sova ut. Iallafall så kom Taimy hem för en stund sedan, lillsötan. :* Hon är alltid så glad när hon kommer hem att hon inte riktigt vet vad hon ska göra, springer fram & tillbaka hela tiden. Ungefär som om hon riktigt inte räcker till, hon vill gosa med alla samtidigt.

Är otroligt less på jävla blogg.se nu, mina inlägg publiceras ibland inte förrens jag skrivit flera stycken. Lagomt störande! Vad ska man göra idag då? Kanske ska vara med Elina, Dea & Erika och kika på Victoria's secret show. Kan man känna sig mer ful & äcklig än när man tittar på det? Tror icke det, dom är ju så smala & snygga allihopa.
Jag och Erika började prata om självförtroende och sådant inatt, och iår ska jag verkligen jobba på det. Innan året är slut vill jag kunna känna mig nöjd med mig själv, känna att jag duger precis som jag är. Det återstår att se hur det blir med det, men hoppas kan man ju alltid. :] Så bra att ha vänner som kan peppa en, det gör mycket.

Helt såhär appropå måste jag bara nämna (efter att ha hört mamma tala om det i telefon med någon just nu) hur otroligt glad & lycklig jag är över att vi fick tag i min lägenhet, trivs så himla bra i den. Allt blev mycket bättre när jag flyttade dit, och det har jag min kära mamma att tacka för. :*

kommentarer



» Om du inte har någon blogg, titta tillbaka senare för svar. :]
» Elaka kommentarer publiceras ej.

Namn:
Kom ihåg mig? :)

E-postadress: (visas endast för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback