Älskade Erika!

Datum: 2009-01-24 Klockslag: 21:43:36

Erika & Nina (hennes mamma) har varit här och fikat ikväll. Fick ett fotoalbum med bilder på oss & texter, och 500 kr.
Tack, tack, tack! :*

F ö r s t a   s i d a n   i   f o t o a l b u m e t:


"2000-2009
GRATTIS PÅ 18-ÅRS DAGEN
När du känner dig ensam, sviken eller nere, titta då i detta album och finn lite styrka och glädje i allt roligt och knäppt vi gjort. För vad som än händer kommer jag stå bakom dig, ställa upp. Jag vill att du ska kunna vända dig till mig för du är och förblir min bästa kompis. Jag hoppas på många fler minnen och roliga stunder och det vet jag att det kommer att bli.
Jag älskar dig
Sara "Hooklund" Höglund
nu & föralltid"

Det är ju nästan så man blir tårögd. :') Kommer nog aldrig glömma den där dagen när jag fastnade i gungan och vi skrattade så mycket att vi blev så svaga att jag inte kunde ta mig upp, när vi pantade burkar och burken fastnade och vi fick panik. Det är många dagar & minnen med dig som jag nog aldrig glömmer, vi har hunnit vara med om så mycket under våra nio år tillsammans. Jag älskar dig!

kommentarer
Postat av: diddi

:')

2009-01-24 @ 22:21:03
Postat av: erika

vad kul att veta att du blev glad :)

Tänkte kunde vara kul med något litet personligt också, så du inte tvivlar på vår vänskap!

Puss love!

2009-01-24 @ 22:27:17
URL: http://erikaajonsson.blogg.se/



» Om du inte har någon blogg, titta tillbaka senare för svar. :]
» Elaka kommentarer publiceras ej.

Namn:
Kom ihåg mig? :)

E-postadress: (visas endast för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback