36 days left

Datum: 2009-01-25 Klockslag: 20:45:58

Har suttit och tittat på massa Londongrejer ikväll. Bl.a Zoo'et där (ZSL) som jag jättegärna vill gå på! :D Så har jag tittat på sightseeingbussarna lite, dedär röda dubbelbussarna utan tak ni vet. :'D Har t.o.m kollat upp hur vädret ser ut där vid olika årstider, för att veta vilka kläder som borde packas ner. :] Tänk att om 36 dagar så är jag nog på musikal den här tiden, i världens mest underbara stad. ♥



Nu sitter jag och tittar på Bones och gruvar för att packa & kliva upp 04:30 imorgon. Jobbigt värre! Har även varit sjukt duktig med teorin idag, har läst på massa mer i 'Vägvisaren' & även svarat på massa frågor i den. Hade rätt på de flesta, yey!

Tv igen nu. Godnatt!

kommentarer
Postat av: P U S S Y D O L L

ÅÅÅÅ musikal & London, vad avis jag blir! :D

2009-01-26 @ 20:47:33
URL: http://pussydoll.blogg.se/



» Om du inte har någon blogg, titta tillbaka senare för svar. :]
» Elaka kommentarer publiceras ej.

Namn:
Kom ihåg mig? :)

E-postadress: (visas endast för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback