Vuxenpoäng

Datum: 2009-02-18 Klockslag: 19:41:32

Jag och Jossan började diskutera vuxenpoäng för en stund sedan, haha!
Nu har jag iallafall fixat till min internetbank. Gud så lättsamt alltså! :D

Hur bra syskon har jag? :'D Min present från Lars, och grattis till honom som fyller 29 år idag!  Just nu har jag 4298:- på mitt "Londonkonto" som jag kallar det numera. Det efter att ha fört över 1100:- till Mimmi för boende & musikal, så jag kommer nog klara mig rätt så bra. Är i och för sig skyldig mamma nästan 2000, men jag smörade åt mig att få vänta med att betala tillbaka en del av det tills efter jag varit iväg. Mitt argument var "men Jonas får ju skjuta på det, så varför skulle inte jag få göra det?", och det funkade. Haha!

Idag är det 12 dagar kvar tills vi åker, jag törs verkligen inte.  Fast ska bli snuskigt roligt att shoppa, det längtar jag verkligen till! :'D Och musikalen, bara vi får den beställd snart. :]

kommentarer



» Om du inte har någon blogg, titta tillbaka senare för svar. :]
» Elaka kommentarer publiceras ej.

Namn:
Kom ihåg mig? :)

E-postadress: (visas endast för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback