Thailand

Datum: 2009-02-02 Klockslag: 20:49:08

Jonas ringde för en stund sedan, jag stod brevid och lyssnade på vad han sa. Det var aningen underlättande att han pratar högt som satan, kanske därifrån jag fått det? Jag fick mig några goda skratt iallafall, haha! x'D Varför kanske inte är något jag ska skriva här, för hans skull. Jag är så avundsjuk, han sa att han trodde det varit mellan 35-40 grader idag. Själv sitter man här i över -20 graders kyla, usch! Imorgon skulle han vidare till Koh Chang, och sedan Koh Samui(?). Jag vill också komma bort för ett tag, men snart så.<3

Har börjat läsa När jag hör din röst nu. Kan ju bara säga att jag suttit och gråtit igenom minst 50 av de 114 sidorna jag har läst, ungefär. Det är jobbigt att jag lever mig in i det jag ser & läser till 100%, känner mig helt tom när jag läser, tack vare att det är så sorgligt. Men ska läsa på lite mer tills det kommer något bättre, för det hoppas jag verkligen att det gör snart. Ska inte avslöja något ifall det är någon som planerat att läsa böckerna eller så, för det är det värsta jag vet - när någon skriver något i sin blogg, eller vad det nu är, och avslöjar något man verkligen inte vill veta. Har hänt mig med OTH några gånger, INTE roligt.

Nu ska jag nog packa tills imorgon och kanske beställa löshåret? Eller så gör jag det imorgon, får la se. Mer läsning innan RAW blir det iallafall. :D

kommentarer



» Om du inte har någon blogg, titta tillbaka senare för svar. :]
» Elaka kommentarer publiceras ej.

Namn:
Kom ihåg mig? :)

E-postadress: (visas endast för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback