Ta ihjäl fanskapen!

Datum: 2009-02-05 Klockslag: 20:50:54


Alltså, jag kan inte beskriva hur jävla förbannad jag blir! VAD ÄR DET FÖR FEL PÅ MÄNNISKOR?! Och barn för den delen, ta ihjäl psykfallen förfan. -_- Är man kapabel till att göra något sådant så förtjänar man faktiskt inte att leva. Läs om idioterna här. Skulle jag se något sådant och någon unge varit svagare än mig hade jag nog försökt slå halvt ihjäl det lilla aset, helt klart. Det kanske gör mig till en dålig människa, men jag ser absolut inget värde i sådana personer alls.

Nog om det. Elina gick hem för en stund sedan. Vi har ägnat kvällen åt att fixa tacos, titta på massa youtubevideos osv. :D En trevlig kväll, helt klart. Måste göras oftare. :] Igårkväll tittade jag på intervjuer med Robert Pattinson hela kvällen, och gör det nu också. Fyfan vilken sjukt charmig kille, honom skulle man inte tacka nej till.

kommentarer
Postat av: P U S S Y D O L L

Det finns så jädrans många sjuka människor! :( Stackars vovvsingar ;/

2009-02-10 @ 15:37:28
URL: http://pussydoll.blogg.se/



» Om du inte har någon blogg, titta tillbaka senare för svar. :]
» Elaka kommentarer publiceras ej.

Namn:
Kom ihåg mig? :)

E-postadress: (visas endast för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback