Ta 2 betala för 1 ;>

Datum: 2009-02-13 Klockslag: 23:42:15

Blev ju som sagt Sundsvall idag. ;> Eller, ikväll kanske jag ska säga. Runt 17:00 kom sällskapet och hämtade mig, och väl på Birsta hade vi runt 1½ h på oss, stressigt! Jag köpte mig en blå skjorta på H&M och så 2 bh:ar på Change. De hade ta 2 betala för 1 på sina bas bh:ar, så jag passade såklart på. :) Så för 490:- fick jag mig två bh:ar, inte illa pinkat! :D Suger dock att de ska vara så pass dyra som de är, men.. inte mycket att göra åt det. Just ja, så köpte jag en jättegullig kökshandduk med cupcakes på. ;> Var på väldigt jobbigt humör på vägen hem, satt och skrattade hela tiden, ibland blir det lite för mycket. Haha!

Sitter just nu och irriterar mig på hur folk beter sig & "reagerar" på vissa saker. Man slutar aldrig att förvånas, fast det har jag ju lärt mig vid det här laget.
Till veckan ska nog älskade Sulle komma och hälsa på mig, gud vad jag saknar na'! Så då blir det myskväll, kanske med tacos & lite gottigheter. Vi har mycket att ta igen. Finns ingen som är så lätt att prata med, eller som har så lätt för att förstå som hon. Spelar ingen roll hur länge det är mellan gångerna vi pratar, det går ändå att börja prata om något som man inte känner att det går att prata med någon annan om. Men, ingen känner mig väl så bra som vad hon gör heller. Ibland blir jag lite rädd över hur läskigt detaljerade minnen hon har från alla våra år tillsammans, sådant som jag helt glömt bort.

kommentarer



» Om du inte har någon blogg, titta tillbaka senare för svar. :]
» Elaka kommentarer publiceras ej.

Namn:
Kom ihåg mig? :)

E-postadress: (visas endast för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback