Sommar,

Datum: 2009-02-22 Klockslag: 13:22:46

Alltså, kan inte sommaren bara komma nu?!
Jag är så äckligt less på vinter, kyla och att allt ständigt är vitt. Sol, värme & grönska nu tack!
Låg vaken till nästan 04:00 inatt, så jag vaknade inte förrens runt 12:00. Så nu har över 1 h av dagen gått, och jag har i stort sätt inte gjort något alls. For och pillade lite med håret, men.. det känns inte riktigt bra. Det här håret var aningen gulare än det förra, så det blir väl att använda silverschampoo på det.  Hade gärna använt silverschampoo jämt, i hela håret, men jag verkar ju vara allergisk mot det. ;c Får massa utslag på armarna som kliar som satan.

Ska försöka göra lite på vardagsjuridiken idag och träna till samhällsprovet, får väl se hur det blir med det. Nu vill jag bara att veckan ska gå så att det kan bli helg! n_n Och sedan kan det få bli tisdagkväll, men dagen hoppar jag gärna över eftersom det är då vi ska flyga. Lite tråkigt att jag förmodligen inte kommer ha så mycket pengar att shoppa för som vad jag tänkt, men.. jag hoppas att det blir 1500:- kvar till det iallafall. Är New Look & Primark som gäller! :D Sitter och tittar på skor från New Look, jag vill verkligen köpa ett par gladiatorliknande högklackade tills i sommar alltså. Så synd att klackarna ska vara skyhöga på alla skor bara, man vill ju gärna att de ska vara lämpliga att gå i. Men jag tycker dock inte att New Look var så himla billig på sina grejer, men Primark är ju det så jag hoppas på att de har en hel massa snyggt att erbjuda! :D

Måndag - Åker till Svall, sedan vidare med tåg till Arlanda.
Tisdag - Flyger till London 07:50. Checkar in, sover, äter & går på Lejonkungenmusikal.
Onsdag - Shoppingdag! :D London Eye på kvällen, troligtvis.
Torsdag - Madame Tussauds, museum m.m.
Fredag - Mer shopping och Rise Against & Anti-Flag konsert! :'D
Lördag - Flyger hem mitt på dagen, kommer till Svall 04:00 på söndag morgon ungefär.

Ja, där är bara "grovplanen" på hur vår vecka kommer att se ut! :D

kommentarer
Postat av: Elina

Fyfan vad nervös jag är!

2009-02-22 @ 13:54:30
URL: http://elinalong.blogg.se/
Postat av: Elina

Jag härmar dig med en såndär liten veckoplanering förresten :)

2009-02-22 @ 13:54:54
URL: http://elinalong.blogg.se/



» Om du inte har någon blogg, titta tillbaka senare för svar. :]
» Elaka kommentarer publiceras ej.

Namn:
Kom ihåg mig? :)

E-postadress: (visas endast för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback