Så mycket mer

Datum: 2009-02-14 Klockslag: 22:40:25


När jag gick ut för att fota idag så ville hundarna följa med, och Lady blev helt överlycklig när jag började sparka omkring snö i luften. Det är det som gäller på vintern, och på sommaren ska man stå och kasta vatten på gården som hon får springa och "fånga". Taimy däremot står bara bredvid och skäller, men vill inte få något på sig. Jag tror hon blev lite sur när jag sparkade lite snö på henne, haha. Jag underskattar faktiskt hundarna, när jag bröt ihop inne på toaletten för ett tag sedan så stog hundarna utanför dörren och var helt oroliga och Taimy bara gnällde. Så när jag kom ut därifrån gråtandes så vägrade hon gå ifrån mig, och Lady kom och ville vara go hon också. Då blev det nästan så att jag grät ännu mer för att de är så otroligt underbara. ♥ De är så mycket mer än "bara djur", jag älskar alla våra sex djur som om de vore mina syskon. De är familjemedlemmar, och det kan inget ändra på.

kommentarer
Postat av: erika

så otroligt otrolgit vacker lady är!

Så underbara bilder.

2009-02-15 @ 10:30:17
URL: http://erikaajonsson.blogg.se/



» Om du inte har någon blogg, titta tillbaka senare för svar. :]
» Elaka kommentarer publiceras ej.

Namn:
Kom ihåg mig? :)

E-postadress: (visas endast för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback