Panik & ångest

Datum: 2009-02-25 Klockslag: 22:43:46

Har haft en bra dag. Efter skolan så följde Erika med hit, så vi pratade och åt middag osv. :] Sedan kom Elina hit också.
Har varit en jättekul kväll, men med mitt värdelösa humör har jag ingen som helst lust att skriva om något trevligt eller roligt.

Men såklart ska kvällen suga i slutet, känns som om inga dagar är helt bra längre. Jag har bara sån otrolig panik och ångest att jag inte vet vart jag ska ta vägen. Varför utsätter jag mig själv för att flyga när jag är så jävla rädd för det?

Har börjat packa, kommer bli några väskor på bussen imorgon. Så blir jag bara sjukare & sjukare, är det inte typiskt så säg? Blev ASGLAD idag när jag fick veta att jag fått jobb som vikarie i sommar, den glädjen försvann dock direkt när jag fick veta att det kanske var på Nipgården och inte Nipudden. Var dock väldigt oklart i brevet jag fått, så jag ska ringa och höra imorgon. Hoppas!

Jag hatar när mitt dåliga humör går ut över andra, och mamma är nog den som får ta 90% av smällarna.
En puss till Erika som var gullig och hjälpte mig massor med disken så att jag skulle få packa istället. :*

kommentarer



» Om du inte har någon blogg, titta tillbaka senare för svar. :]
» Elaka kommentarer publiceras ej.

Namn:
Kom ihåg mig? :)

E-postadress: (visas endast för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback