Oh, my dear it's just chemical frustration

Datum: 2009-02-19 Klockslag: 21:01:50

Jag har hur mycket som helst att göra, men ändå sitter jag bara här och degar. Har iallafall varit och tränat och läst lite körkortsteori. Men har inte läst något alls om säkerhetskontrollen, och jag ska ha den imorgon på lektionen. Kommer gå skit, skulle jag tro. Ska försöka orka läsa lite om en stund, och sedan en sväng innan jag lägger mig också. Så ska jag hinna diska all jävla disk också, och städningen har jag skjutit upp i över en vecka nu.

Har blivit halvdålig på att uppdatera känner jag, men.. jag har liksom inget bra att säga. Så det får räcka såhär!

kommentarer



» Om du inte har någon blogg, titta tillbaka senare för svar. :]
» Elaka kommentarer publiceras ej.

Namn:
Kom ihåg mig? :)

E-postadress: (visas endast för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback