NCIS VS DEN RÄTTE FÖR ROSING

Datum: 2009-02-24 Klockslag: 18:50:07

Åh, jag la just märke till att både Navy CIS och Den rätte för Rosing är 20:00 ikväll. :c Jag som sett fram emot att se båda, så.. vilket ska man se på? Tror faktiskt det blir Den rätte för Rosing, även om NCIS är ett av mina favoritprogram. Är så himla nyfiken på vad det är för killar som vill ha någon som henne, och hur allt kommer att gå till. Ja, ska bli roligt att se. Tänker ni titta på det?
Jag måste faktiskt erkänna att jag smågillar Linda efter att ha lyssnat på henne när hon var med i P3 i somras. Men, jag måste även säga att hon fixat sig så mycket med operationer och dylikt att hon börjar likna den där människan som opererat sig till en katt.

Värst vad mycket bra det visas på tvn ikväll då! ;o Är ju House 21:00, och Hannibal 22:00 också. Skulle tro att det blir en hel massa tv-tittande istället för något pluggande senare ikväll, jag skyller på att jag är lite sjuk. Blir något att titta på medans jag försöker sova. :] Har just suttit och pluggat i ca 45-60 minuter, och har inte ens hunnit gå igenom hälften av allt jag ska kunna till det där jävla samhällsprovet. Gud så skönt det ska bli med lov. Ska plugga lite mer och sedan duscha så att jag är färdig till 20:00.

Haha, varför tänder man på saker istället för på människor?! Alltid finns det något att skratta åt. Men det konstigaste jag sett var nog den där kvinnan som "hade haft sex" med Berlinmuren, haha.

kommentarer
Postat av: dea

HAHHA MEN SARA KOLLA FEMMAN NU (kanske va de du mena XD) SÅ HIMLA SJUKT

2009-02-24 @ 21:32:00
Postat av: erika

Jag såg det :D

jag tro de kan bli spännande, va tyckte du om de hooken?

2009-02-24 @ 21:36:17
URL: http://erikaajonsson.blogg.se/



» Om du inte har någon blogg, titta tillbaka senare för svar. :]
» Elaka kommentarer publiceras ej.

Namn:
Kom ihåg mig? :)

E-postadress: (visas endast för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback