Myskväll

Datum: 2009-02-03 Klockslag: 21:10:15

Har just tagit en varm dusch, och nu sitter jag i soffan med en filt på mig. Rummet är nästan helt nedsläckt och jag har massa ljus tända, och så lyssnar jag på Il Divo. En aning mysigt, och avslappnande. Har suttit så större delen av kvällen, samtidigt som vi fixat med tågbiljetter till Londonresan. Jag hittade ett nattåg som bara kostade 95:- istället för det andra som gick på runt 580:-, så vi tog det efter en hel del om & men. Så då tjänade man in runt 400:-, eftersom arlandaexpressen tillkommer sedan också. Känns skönt att ha nästan allt ordnat nu. :D

Har inte läst ett enda ord i När jag hör din röst idag, känner mig ganska stolt för att jag kunnat hålla mig ifrån den. Tänkte dock lägga mig och läsa något kapitel innan jag ska sova, en fin avslutning på dagen. :]

kommentarer



» Om du inte har någon blogg, titta tillbaka senare för svar. :]
» Elaka kommentarer publiceras ej.

Namn:
Kom ihåg mig? :)

E-postadress: (visas endast för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback