Min söta lilla korv

Datum: 2009-02-15 Klockslag: 16:11:51

Awh, Jossan sa att hon tänkte på mig av den här låten. 

I know that I've got issues

But you're pretty messed up too

Anyway, I found out I'm nothing without you

Cuz we belong together now

Forever united here somehow

You got a piece of me

And honestly

My life would suck without you


Vi är sådär att ena stunden kan jag vela strypa dig, och nästa är jag så himla lycklig över att jag har dig. Du ser saker som andra inte ser ibland, du förstår saker innan jag ens berättat om dem. Och ja, jag måste ju säga att låten passar bra in på oss. Jag älskar dig korven!


kommentarer



» Om du inte har någon blogg, titta tillbaka senare för svar. :]
» Elaka kommentarer publiceras ej.

Namn:
Kom ihåg mig? :)

E-postadress: (visas endast för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback