Min helg

Datum: 2009-02-08 Klockslag: 21:03:59

Eller min lördag och söndag snarare.
Igår runt 13:20 så åkte jag, mamma och pappa till Sollefteå. Jag övningskörde, tycker dock att det är tråkigt och drygt med vinterföre men. -_- Är väl så tvungen att vänja mig, särskilt nu när norrland är snöigare än någonsin. Men iallafall, så gick jag på Lindex och köpte strumpbyxor och sedan gick vi på Stil och tittade efter en skinnjacka åt mig. Efter många om och men så bestämde jag mig för att köpa en av dem, om mami & papi betalade 300 av de 800 den kostade, vilket de gick med på. Sedan åkte vi runt litegrann för att fördriva tiden tills Jossan skulle komma dit. Och runt 16:00 kom hon, så då åkte mamma och pappa och jag, Jossan & Emma gick på kina och åt. Sedan åkte vi hem till Jossan och fixade oss, i typ tre timmar? Haha. Jag surade ganska länge över att jag inte ville ha mina kläder, så vi letade igenom både Jossans och Jennifers garderob, och tillslut hittade jag något jag ville använda. Som Jossan gnällde runt; "Hon har bara mina kläder på sig!" Men, jag hade faktiskt mina egna trosor, bh & strumpbyxor. Alltid något iallafall. Sedan åkte vi ner på Remsle och "förfestade" lite, det var så dött så.. Haha! När vi varit där ett tag så gav vi oss ut i kylan och gick ner på Valvet. Jag blev så lättad när vakten släppte in mig trots mitt leg, haha. :'D Hade oroat mig för det ganska mycket. Jag var så less över hur mycket pengar jag skulle göra bort, men det blev bara 80 spänn för inträde eftersom jag blev bjuden på mina drinkar. (a) Gratis är godast. :] Blev en ganska osocial kväll, men mysig. Jag ska gottgöra dig Jossan, nästa gång! :D Som kanske blir nästa helg, om du lyckas övertala mig. :] Och om vi får nått sällskap? Haha.

Iallafall så var vi kvar på Valvet tills de stängde, och fick sedan stå i kö hur länge som helst. Men jag klagar inte. ;> Och orka störande, äckliga idioter som inte har något liv. -_- Så jävla lol! "25-26 åriga oskulder" haha ja, det var nog så det var. Irriterande jävlar. -.- Sedan blev det att åka bil hem till Jossan och lägga sig och prata till klockan fem på morgonen. Så kom Jossan och tvingade upp mig runt 10-11 imorse, och jag klev motvilligt upp. Sedan har vi bara varit hela dagen, spelat spel, pratat osv. ;> Jag tog 18:55 bussen hem till Ramsele, som såklart blev försenad för att vi gatt vänta på någon i Långsele? Ahh, jag förstog inte riktigt.

Nu ska jag äta Ben & Jerrys och se på tv. :] Sedan blir det att packa och sova. 

Känns som om jag tog ett stort steg, som om du är längre bort än vad du någonsin varit.

kommentarer
Postat av: libbiya

Va roligt du verka haft! :D

men tycker fortfarande att alla

är för liten för o gå på krogen

och köra bil xD haha. Det är väll

jag som måste växa om er i guess.

2009-02-08 @ 21:37:17
URL: http://libbiya.blogg.se/



» Om du inte har någon blogg, titta tillbaka senare för svar. :]
» Elaka kommentarer publiceras ej.

Namn:
Kom ihåg mig? :)

E-postadress: (visas endast för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback