Massage

Datum: 2009-02-14 Klockslag: 18:03:59

Nu sitter jag med barnen inne på rummet, det ser ännu värre ut än vad det brukar, som alltid när de kommer hit. Jag och Felicia har just suttit och turats om att "massera" varandra med ungefär en sådan sak som vi kan se på bilden här nere. Nu skrattar hon för fullt åt att det kommer en massa bokstäver när jag trycker på datorn. Och nu vill hon att jag ska massera henne mer. :D Jag får helt enkelt återkomma, inte helt fel när man kan turas om att massera och bli masserad med en snart 2 år gammal liten gullunge. :D Haha!

kommentarer
Postat av: Sofie

Aw, nar fyller hon ar?

Ge dom bada tva, tankte jag saga, alla tre en stor kram och en puss fran mig nasta gang du ser dom ;)

2009-02-14 @ 19:42:45



» Om du inte har någon blogg, titta tillbaka senare för svar. :]
» Elaka kommentarer publiceras ej.

Namn:
Kom ihåg mig? :)

E-postadress: (visas endast för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback