Lördag

Datum: 2009-02-21 Klockslag: 23:37:59

Ikväll åkte jag, Mimmi, Elina, Lydia & Erika ut och raggade lite. ;> Sedan så åkte vi hem till Mimmi och kollade lite priser till olika grejer i London åså, planerade lite mer osv. :] Så visade de den här videon, och omg.. Så jävla roligt! XD Killen där framme med håret ser helt jävla galen ut. :D Så kikade vi Melodifestivalen lite, jag måste ju faktiskt säga att E.M.D var bäst! Även om det tar emot lite, eftersom.. Ja, pojkband liksom. ._. Haha! Men älskade att de hade dedär kläderna och "käpparna". Jag tänkte bara på HP Den flammande bägaren när de stampade käpparna i golvet, sådär som de gör på HP när det kommer folk från nån skolan. Ah, någon kanske lyckas förstå min usla lilla förklaring iallafall. Så sedan skjutsade Mimmi hem alla, och hon och jag drog några varv förbi Gabbes hus för att snoka vad det var för folk där. Så stannade vi utanför och pratade med honom en stund och sedan skjutsade hon hem mig. Har varit en trevlig kväll! :] Så nu äter jag popcorn och gör.. ingenting, typ. Jag har blivit besatt av popcorn, så jävla gott. :D


kommentarer



» Om du inte har någon blogg, titta tillbaka senare för svar. :]
» Elaka kommentarer publiceras ej.

Namn:
Kom ihåg mig? :)

E-postadress: (visas endast för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback