LONDON BABY

Datum: 2009-02-21 Klockslag: 16:51:11

Så, nu var musikalbiljetterna beställda & löshåret isatt. :D Ser dock inte helt okej ut nu, måste klippa till det lite, så det inte är så himla tjockt längst ner. :] Tro det eller ej, men nu känner jag mig faktiskt en aning pepp inför London. :D Feels good! Jag och Mimmi funderar på att skippa London Eye för att spara pengar, när vi redan åkt den liksom. Jag var ju mest rädd också, haha. Men shopping, musikal och Rise Against! ♥ Bara för det så måste jag nog gå in på internetbanken och kolla upp min ekonomi, har inte riktigt gjort det än. Måste föra över lite mer pengar till Mimmi också, musikalbiljetterna hade blivit dyrare. Jävla skit, varför måste svenska kronan sjunka hela tiden nu bara för att vi ska iväg?! Så värdelöst.

Har typ 4200 att leva på där nere, jag hoppas det räcker gott & väl. Skulle gärna ha runt 2000 att shoppa för, men.. lär väl bli runt 1000 eller något bara, antar jag. >< Men men, bättre än ingenting iallafall. :D

Btw så tog en kille från Ramsele SM-guld i sprint idag! :D Gustaf Lundholm för de som kommer från Ramsele. Det var roligt, tycker jag. Synd att man själv inte är bra på något, haha! ._.

kommentarer



» Om du inte har någon blogg, titta tillbaka senare för svar. :]
» Elaka kommentarer publiceras ej.

Namn:
Kom ihåg mig? :)

E-postadress: (visas endast för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback