Like a flashback on how it used to be

Datum: 2009-02-09 Klockslag: 23:10:32

Konstigt hur saker förändras..

Sitter just nu och funderar på att lägga mig och se på tv tills jag somnar. Pratar lite med Lydia om London, bara 3 veckor kvar nu! Är så jävla pepp på shopping där alltså, hoppas att förväntningarna inte är alldeles för höga bara. Kan inte förstå att jag kommer vara i underbara, underbara London snart. Hoppas det känns vårigt där, för jag är så spyless på vintern nu alltså.

Imorse var jag btw så trött att jag låg och inbillade mig en hel massa saker, och skippade därför första lektionen. Hade inte gått att jobba matte om jag inte fått sova lite först. Inbillade mig iallafall att jag pratade i telefon med Elina eller mamma, och sedan trodde jag att jag klivit upp och börjat klä på mig, när jag märkte att jag fortfarande låg kvar i sängen. Ja, mer saker var det, men jag kommer inte ihåg dem. Haha! Konstigt hur hjärnan fungerar ibland. På tal om hjärna, vad är det för idiot som kommit på allt som har med Matte B att göra?! Jag kommer inte överrens med den nya läraren, jag har ingen ork att försöka förstå, vilket jag nog skulle göra om jag la ner lite energi på det. Men när inte ens en mattelärare vet varför man gör uträkningar som man gör, är det ju något fel. -_- Nej, mattelektionerna får mig bara på dåligt humör nu. Är endast om jag orkar ta mig tid att förstå och sitter hemma och jobbar själv det går bra.

Men nej, nu ska jag nog lägga mig..

kommentarer



» Om du inte har någon blogg, titta tillbaka senare för svar. :]
» Elaka kommentarer publiceras ej.

Namn:
Kom ihåg mig? :)

E-postadress: (visas endast för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback