let's forget the words

Datum: 2009-02-12 Klockslag: 19:28:17

Jävla tattarsida blogg.se är, ingenting funkar just nu. :c Kan inte lägga upp bilder eller något.

Nåja, huvudsaken att det funkar nu. (Vilket jag hoppas på.) Är himla sugen på vaniljglass med varma hallon & blåbär.
Hade suttit fint med det vid 21:00, då jag ska se på Batman Begins eller Criminal Minds. Har inte bestämt mig för vilket av dem det blir, har ju sett Batman filmen några gånger, men ack så bra den är! Har precis som jag sa tagit hand om mig själv idag. Målade naglarna, tog en lång & varm dusch, BUS:ade mig och smörjde in mig med min underbara lotion jag fick av syster i julklapp. Luktar så gott så jag nästan dör lite. :'D Ska väl ta och våga håret snart också, när det torkat helt.

Blir väl skolan imorgon iallafall, om jag inte skulle börja må mycket värre. Så efter skolan kanske jag åker till Sunsvall, Jossan har övertalat mig. :] Har typ inga pengar alls egentligen, men roligt att bara komma iväg lite iallafall. Får se om jag sover över i stan eller om mamma & pappa kan komma och hämta mig. Så på lördag kommer syster m. familj och äter middag osv. :] Så, det känns som om det kommer bli en helt okej helg. Bättre än okej kanske?

kommentarer



» Om du inte har någon blogg, titta tillbaka senare för svar. :]
» Elaka kommentarer publiceras ej.

Namn:
Kom ihåg mig? :)

E-postadress: (visas endast för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback