Konstig natt

Datum: 2009-02-15 Klockslag: 12:58:49

Inatt när jag la mig och försökte sova fick jag helt plötsligt världens ångest & panik. Började hyperventilera och låg bara och stirrade upp i taket. Vet inte vad det blivit med mig nu på slutet, allt känns bara som en enda röra. Vet inte varför, men du var den enda jag kände för att prata med. Och nu i efterhand så tror jag inte att jag skulle kunnat välja bättre person att prata med. Så skönt med någon som kände likadant, och verkligen förstog vad jag menade. Kändes verkligen som om jag hade en helt sömnlös natt framför mig, men tack vare dig så lyckades jag somna runt 05:30 iallafall. Hade gärna legat och pratat i flera timmar till om det inte vore för att jag måste upp så tidigt imorgon.


Idag händer.. vad? Jag har lite ångest inför Bildrepotage grejen, vet inte alls vad jag ska fota för något. Och det är på onsdag det ska göras, icke bra! Så har jag inget jävla ställe att vara på praktiken, blir väl två helt usla veckor på skolan igen. Fyfan! Nog om skolan. Blir nog så att vi beställer musikalbiljetter idag, till Lejonkungen. Mihi!<3 FAN, det går ju inge bra. Har ju min dubbellektion med körskolan på onsdag, då krockar det. Satan! .__. Kommer inte bli lätt att kunna boka om det, fan också. Fan vad allt skiter sig hela tiden!


kommentarer



» Om du inte har någon blogg, titta tillbaka senare för svar. :]
» Elaka kommentarer publiceras ej.

Namn:
Kom ihåg mig? :)

E-postadress: (visas endast för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback