Kom och ta hand om mig!

Datum: 2009-02-11 Klockslag: 19:03:50

Fan, fan, fan, fan!

Jag har blivit sjuk - igen. Är det inte helt otroligt, hur man ska bli sjuk lika ofta som vad jag blir? Måste ju vara något fel på mig. Vaknade med huvudvärk men gick på skolan ändå för att slippa missa så mycket av foto b, men blev bara sämre och sämre. Fick feber och på slutet satt jag bara och svettades och ville bara försvinna. Vi hade det ganska lättsamt idag iallafall, vi skrev ut våra bilder på den stora skrivaren för att slippa allt klater med den lilla som är helt cp hela tiden. Sedan så skulle vi redovisa "hemma hos" och "A, S & M" bilderna. (Halvautomatik & manuell, på kameran.) Skönt att ha det gjort, sedan så blev det till att skära parspatouer (stavning?) till mina tre "valfria" bilder som ska upp imorgon. Parspatouer är för de som inte vet, stors svarta papper som man skär ut en ram till bilderna med. Jävligt enerverande, eftersom man ofta räknar fel eller slinter med kniven. Men idag gick det hur bra som helst, behövde inte göra om en enda gång! :D

Nu vaknade jag för ett tag sen, och mår fortfarande lika dåligt, om inte ännu värre. Är så jäkla rädd för att spy, blir nästan tårögd av att tänka på det. Var så längesen jag spydde, så jag minns inte hur man gör? .___. Haha! Vet inte om jag mår illa för att jag är hungrig, eller för att jag är sjuk. Men jag borde ta och göra något att äta.. Vart är min älskade mamma när jag behöver henne? :( Skönt att söta människor bryr sig och tycker lite synd om mig iallafall. :'D Nej, ska jag kanske ta mig till att försöka göra lite makaroner & quornfärssås kanske.. Fast funderar först på att lägga mig i fosterställning i sängen och bara ligga och frysa. Jag har för mig att någon sagt till mig någongång att man ska frysa bort sin feber, kan det stämma? Äsch, det skadar inte att prova. Så får det bli!

kommentarer
Postat av: Linn

Sv; Mhm. Djur är så himla speciella & värdefulla så det finns inte. Deras personligheter är oftast bättre än människors tycker jag :)

2009-02-11 @ 23:48:38
URL: http://ffamousunknown.blogg.se/



» Om du inte har någon blogg, titta tillbaka senare för svar. :]
» Elaka kommentarer publiceras ej.

Namn:
Kom ihåg mig? :)

E-postadress: (visas endast för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback