Jävla stundent alltså!

Datum: 2009-02-25 Klockslag: 23:55:18

Någon fler som märkt att det tydligen är 100 dagar kvar till stundenten idag?

Jag, Erika & Elina har verkligen märkt det iallafall. Ska inte nämna för mycket, då vi var lite pinsamma. HAHA! Men var massa folk här utanför & i trappuppgången som skrek som idioter iallafall. Det värsta var att de om & om igen körde på " ..... ÄR HOMOSEXUELL, HOMOSEXUELL!" Liksom, svårt att säga något annat också? -___- Haha!
Jag sa till mamma att jag hatade dem, så påpekade hon att om ett år skulle jag vara ungefär likadan. Då kom vi fram till att isåfall så fick jag väl lov att hata mig själv också då. Haha!

Tur att det finns folk som får en på bra humör! :*
Jag ska nog snart ta min täppta näsa och lägga mig och sova.


Åh, så himla söt bild att jag dör lite! :'D

kommentarer
Postat av: Amanda

Ååh Edward, jag är fortfarande lite smygkär i honom. Jag medger med handen på hjärtat att jag vart väldigt svartsjuk på tjejen. Och att jag bokstavligen hoppade upp och ner i sängen då han var i hennes rum, UNDERBART :D

2009-02-27 @ 00:00:28
URL: http://trettondeseptember.blogg.se/



» Om du inte har någon blogg, titta tillbaka senare för svar. :]
» Elaka kommentarer publiceras ej.

Namn:
Kom ihåg mig? :)

E-postadress: (visas endast för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback