Jag vill ha dig som jag hade dig förut

Datum: 2009-02-23 Klockslag: 22:39:17

Det känns bara så tomt när jag tänker på det, jag saknar det så mycket.

Ska nog lägga mig nu så jag hinner sova några timmar innan det är dags att kliva upp igen. Mår ju som sagt inget vidare, huvudvärken är olidlig. Kanske är det straffet för att jag undkommit mensvärken ganska bra? Haha. Har inte fått ett skit gjort ikväll, jag som hade planerat att vara så duktig. Kanske kan vara duktig imorgon istället? Men, jag ska nog inte säga för mycket, det är lätt att vara lat.

Men som sagt, min säng ser ganska inbjudande ut. Godnatt!

kommentarer



» Om du inte har någon blogg, titta tillbaka senare för svar. :]
» Elaka kommentarer publiceras ej.

Namn:
Kom ihåg mig? :)

E-postadress: (visas endast för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback