Jag är ett riktigt arsle

Datum: 2009-02-24 Klockslag: 16:12:04

Okej, det har gått ganska dåligt. Första gången jag ringde runt så bad alla mig att återkomma, så nu gjorde jag det. Typ alla sa nej, eller så fick jag inget svar. Men på Expressen så hade de redan två praktikanter, så han frågade om jag inte kunde vara i Malmö, vilket inte går. Så jag frågade om jag inte bara kunde få vara där några dagar iallafall, och det kunde jag kanske. :D Och varför är jag ett arlse? Jo, han sa att jag skulle mejla honom så skulle han höra av sig i början av veckan, vilket jag tyckte lät bra och tackade och sa hejdå. MEN, jag är ju i London nästa vecka, haha. XD Hur kunde jag glömma det? Ja, får be honom höra av sig så fort som möjligt, eller ringa honom igen. Men hoppas jag får vara där nudå! :D

Och så lät något annat väldigt positivt idag, hoppashoppashoppas!

Nu ska jag fixa mat, duscha & börja läsa på till samhällsprovet jag har på torsdag.

kommentarer



» Om du inte har någon blogg, titta tillbaka senare för svar. :]
» Elaka kommentarer publiceras ej.

Namn:
Kom ihåg mig? :)

E-postadress: (visas endast för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback