I've been thinking of everything I used to want to be

Datum: 2009-02-23 Klockslag: 18:10:07

Mhm, återupplever gammal kärlek med 30 Seconds to mars!<3 Hur kunde jag glömma något så bra?
För er med Spotify; 30 Seconds to mars - R-Evolve.

Ligger i soffan med huvudvärk, ska snart ta mig orken att gå upp till Elina så ska vi fixa med löshåret. Jag ska sätta i lite mer på henne, så ska vi nog klippa till mitt lite åså. ;> Så måste jag väl läsa på teorin lite, och även plugga på som fan till samhällsprovet om jag ska kunna förvänta mig så mycket som ett G ens. Har just pratat med mamma i typ 45 minuter också, hon är för himla bra min mamma! ♥  Ska försöka göra en sista ansträngning för att fixa APU i Sthlm imorgon också, har verkligen ingen lust att sitta på skolan och ruttna i ytterligare två veckor som kan spenderas på något mycket bättre ställe. Jossan tyckte jag skulle ringa till några olika mamma-tidningar, och det är väl aningen passande för mig? :D Haha!

kommentarer
Postat av: p u s s y d o l l . s e

Sv; Ja du är faktiskt lik Sarah du också! :D ÅÅÅÅ musikal i London <3

2009-02-23 @ 18:34:40
URL: http://pussydoll.se



» Om du inte har någon blogg, titta tillbaka senare för svar. :]
» Elaka kommentarer publiceras ej.

Namn:
Kom ihåg mig? :)

E-postadress: (visas endast för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback