Inte särskilt utvilad

Datum: 2009-02-04 Klockslag: 10:57:05

Somnade nog runt 00:00 någongång igår, och ändå var jag helt dödstrött när jag vaknade imorse 09:30. .__. Tog ju en liten sovmorgon för att bli utvilad, men visst. Måste ha sovit jäkligt tungt inatt, eftersom jag varken kommer ihåg att jag vaknade av väckaren 05:00 eller 07:00. Ställer alltid väckaren sådär några timmar innan jag ska upp, bara för att det är så skönt att få somna om. :'D Men när jag vaknade 09:30 imorse var jag säker på att klockan var 05:00 eller 07:00, men inte det. STOR besvikelse, haha.

Sitter och för över mina bilder från usb-minnet till datorn nu, det tar en evighet. -_- Sedan ska jag, Kicki & Josefin ut och intervjua och fota folk, inte roligt i ca -15 grader. ;_; Ska hem och mysa efter skolan, blir nog ljus & Il divo då också. :'D Så skulle jag och Elina göra tacos idag, eller? :] Ja, om hon inte ångrat sig dvs.


Gammla bilder, men eftersom RAW inte funkar på min dator så..

kommentarer
Postat av: libbiya

Il divo äger alltså.

Först dömde ja typ ut mamma,

men nu tycker jag dom är (Y)

pusspådej sötalondonbrud! ^^

2009-02-04 @ 16:16:34
URL: http://libbiya.blogg.se/



» Om du inte har någon blogg, titta tillbaka senare för svar. :]
» Elaka kommentarer publiceras ej.

Namn:
Kom ihåg mig? :)

E-postadress: (visas endast för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback