I'm B(l)ack

Datum: 2009-02-17 Klockslag: 19:44:47

Sitter hemma i Ramsele och trycker i mig godis, bestämde mig för att få unna mig det idag. :] Köpte lösgodis för första gången på.. ja, jag vet inte hur länge. Fast det var fan inge gott, skänker nog bort det till mina tjocka päron. Haha!

Tog 12:45 bussen till Sollefteå med Jossan idag och gick och fikade tills min buss gick 15:45. Ska ju följa med mamma på jobbet imorgon för att göra ett bildrepotage, så jag passade på att låna hem en blixt idag. Dock funkar den bara att köra på auto, men, är ju bättre än kamerablixten i varje fall. Jag undrar om det är något bra på tvn ikväll? Jop, just ja! :D En ny NCIS säsong börjar ju 20:00, tur jag kom ihåg det!

I'm B(l)ack, jo, jag ville vara lite lustig. För jag har ju varit lite off här för att internet är cp, och så har ju Jonas just kommit hem från Thailand. Så hade Lars sagt att han inte var nå brun, och att han trodde att han hade fått samma sjukdom som Michael Jackson för att han bara blir blekare och blekare. Så hade mamma sagt att jag säkert skulle bli nöjd över att få höra det, men gissa vad Lars sa då? "Ja, men hon föddes ju med den sjukdomen!". HAHA! Jag är såå mobbad av mina syskon, men det är väl sånt man får tåla som lillasyster.

Har ni förresten hört att Moderaterna vill införa kvarsittning för gymnasieelever? Så löjligt att jag tror jag dör.

kommentarer
Postat av: didrik :)

HAHAHAH JA KVARSITTNING <3 då skulle jag måsta få middag på skolan typ ._.

2009-02-18 @ 00:31:56



» Om du inte har någon blogg, titta tillbaka senare för svar. :]
» Elaka kommentarer publiceras ej.

Namn:
Kom ihåg mig? :)

E-postadress: (visas endast för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback