If I could change one thing in life, I'd make time for us

Datum: 2009-02-07 Klockslag: 00:06:16

Du kom hem och jag blev så otroligt glad, jag ville aldrig släppa taget om dig.
Och sedan vaknade jag.


Dålig start på morgonen, låg stilla i sängen ett bra tag innan jag kunde förmå mig att kliva upp. Samma tankar snurrade varv efter varv i huvudet. Saker man önskar man sagt och gjort.. Gud vad jag älskar dig, er! ♥


Ett samtal, det gjorde min kväll. Har varit ute och övningskört lite i samma veva med att jag åkte och hämtade ut mitt löshår, som jag passat på att sy lite ikväll också. Fick för mig att slita ut allt löshår idag, så det gjorde jag. Så nu får håret vila lite, så ska Elina bleka det på mig i veckan & så kanske hon har lust att sätta i löshåret också? :] Får väl se hur det blir med det. Känns dock lite värdelöst att jag ska ut imorgon, och slet ur löshåret idag, eftersom jag känner mig så skabbig & ful utan det. Men wtf, jag överlever nog. ;> Jag ska nog snart sova, ska nog upp runt 10:30 för att hinna fixa mig innan jag och mami åker till Sollefteå för att leta/köpa lite grejer åt mig. :] Så ska jag passa på att köra också, och fickparkera osv. Vi får väl se hur det går med det, troligtvis bra. Sedan så blir det till att äta på kina med Jossan & Emma, sedan hem till Jossan och fixa sig innan vi går på krogen. :] Jag är lite nervös, för det ser verkligen inte ut som jag på mitt leg, inte för fem öre. .___. Höll det bredvid mitt ansikte och visade mamma, och kommentaren blev: "Det ser ju inte ens ut som samma person". 

Broder Daniel - Shoreline, ännu en av mina nya favoriter.

Det är dumt av mig att hoppas, men jag kan helt enkelt inte låta bli. 
Om att lägga något bakom sig bara kunde vara lika lätt som att byta kapitel i en bok ibland.

kommentarer



» Om du inte har någon blogg, titta tillbaka senare för svar. :]
» Elaka kommentarer publiceras ej.

Namn:
Kom ihåg mig? :)

E-postadress: (visas endast för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback