"Hej, mitt namn är.."

Datum: 2009-02-24 Klockslag: 13:30:00

Vaknade och mådde sjukt dåligt, jag hatar mitt jävla huvud. :c Iallafall så stannade jag hemma och tog en tablett och la mig igen, och nu mår jag lite bättre iallafall. Sitter och letar en massa tidningar och liknande att ringa och fråga om praktik på. :] Någon mammatidning skulle nog vara roligast, får väl se om jag kan lyckas få tag på något. Hoppas! Att byta ut en eller två veckor i Kramfors mot att vara i Stockholm, det låter alldeles perfekt. Ska ta reda på lite fler nummer och äta lite frukost/lunch, och sedan ringa. :) Så måste jag väl pallra mig iväg på Apoteket för att köpa tabletter också, dyrt. -_-

Nej, nu är mina makaroner klar. Återkommer med hur det gick med praktiken! :D

kommentarer



» Om du inte har någon blogg, titta tillbaka senare för svar. :]
» Elaka kommentarer publiceras ej.

Namn:
Kom ihåg mig? :)

E-postadress: (visas endast för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback