Glittering clouds & Om jag kunde drömma

Datum: 2009-02-02 Klockslag: 15:36:51

Nu har jag läst ut boken, tyvärr. De 443 sidorna tog slut alldeles för fort. Tror aldrig jag läst ut en så tjock bok på så lite tid förut, haha. Ville aldrig att den skulle ta slut, onekligen en av de bästa böcker jag någonsin läst. Grät några gånger också, så himla fin den är. Fin & sorglig. Har även lyssnat på Imogen Heap - Glittering clouds under halva tiden jag läst boken ungefär. Jag tycker om att ha speciell 'bokmusik'. Som när jag läser Harry Potter är det Linkin Park som gäller. Jag la mig t.o.m. och fortsatte läsa imorse runt 07:30 när jag kom hem från tandläkaren. Jag som älskar att sova, la mig helldre och läste i ca 1 h tror jag det var. Nu är mitt största bekymmer om jag ska fortsätta och läsa nästa bok - När jag hör din röst, eller om jag ska vänta lite med den.. Kommer antagligen läsa ut den lika fort, och det vill jag inte. Vill inte att de ska ta slut, de är alldeles för bra för det. En sak är säker, jag kommer bli tvungen att börja läsa När jag hör din röst eller se Twilight innan kvällens slut, jag vill ha mer Edward. Haha! :'D Man nästan dregglar ju när man läser boken, mycket mer gulliga Edward & Bella stunder i den.

Inatt runt 00:00 när jag låg och läste så hörde jag att Jonas ringde, han hade kommit fram till Bangkok. Fyfan vad avundsjuk jag är. Påtal om flyg, så hörde jag på radion att det var snökaos i London och att en massa flyg blivit inställda. Hoppas den jäkla snön försvunnit till slutet av månaden. ><
Ikväll börjar ju RAW på 5:an också, det ser jag fram emot! :D Det får mig att bli grymt sugen att se Björn, Måns, Soran & Özz igen.

I'm not always like this
It's something, I become
A terrible weakness
In my nature, in my blood
Save me, oh save me, save me from myself
Before I hurt somebody else again

Domino motion jump starts when we touch
The blackout approaching
Here it comes now, wish me luck
It's all over, it's all over, it's all over in a flash
I can't remember,
What have I done now?

Go go faster wider
More more get it down ya
Dance dance take me over
Glittering Cloud

oh, my head hurts
Oh dear oh dear.

It's all over the papers
On the TV, wagging tongues
The artist's impression looks just like me
only... better
Don't blame me, don't maim me, I can't help what I am
Oh, Lord knows I've tried to

Go go faster wider
More more get it down ya
Dance dance take me over
Glittering Cloud

kommentarer



» Om du inte har någon blogg, titta tillbaka senare för svar. :]
» Elaka kommentarer publiceras ej.

Namn:
Kom ihåg mig? :)

E-postadress: (visas endast för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback