Fredag,

Datum: 2009-02-28 Klockslag: 00:09:23

Sitter just nu och målar naglarna. Duschade, torkade håret & BUS;ade mig för ett tag sedan också. Det är så skönt att ägna massa tid åt att bara fixa till sig själv lite då och då, man gör det för sällan tycker jag.

Har varit en bra kväll. Åkte till Erika och lärde henne använda sin systemkamera på M, så.. vi får se hur det går när hon ska ut och prova på det jag lärt henne. Hoppas det går bra och blir bra bilder! :D Var där och pratade, såg på Let's dance & hjälp! :D Väl behövd tid tillsammans, så när jag skulle gå kramades vi ifall vi inte skulle träffas något mer innan jag åker. Det blev sorgligt, jag hatar att säga hejdå till folk. Hemskaste som finns typ. Men jag ska nog träffa henne en snabbis och sådär. :]

Vart är alla? INGEN är på msn typ, tråkmånsar. :c Jag ska nog måla färdigt naglarna och sedan lägga mig och fundera på vad jag ska ha på mig imorgon tills jag somnar. Lite tv-tittande blir det nog också.

kommentarer



» Om du inte har någon blogg, titta tillbaka senare för svar. :]
» Elaka kommentarer publiceras ej.

Namn:
Kom ihåg mig? :)

E-postadress: (visas endast för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback