Förberedelser

Datum: 2009-02-22 Klockslag: 14:44:10

Uppdat.  Okej, nu har/håller jag på att ladda hem en massa album! :D Bl.a dessa;

30 Seconds to mars - A beautiful lie (deluxe edition)
Theory of a deadman - Scars and souvenirs
Rise Against - Siren song of the counter culture
The click five - Modern minds and pastimes
Joshua Radin - We were here
Three days grace - Three days grace

Så har jag ju redan massa musik då, men.. kom med tips! :D

Ja, jag sitter redan nu och fixar lite grejer inför London. Laddar hem ny musik att ha på mp3n, är det några låtar jag inte får missa att ta med brudar?  Så ska jag även föra över bilderna till bildrepotaget på datorn och sedan lägga över dem på mitt USB-minne, så att jag kan rensa kameran för att kunna fota så mycket som möjligt i London! :D Vi måste vara jävligt duktiga på att dokumentera den här resan, punkt slut! Och inte bara en massa foton, utan en hel massa filmer ska det bli också. Ska rensa ur min lilla kamera också, för det måste få plats massa filmer från konserten och sådär också. Åh, vad underbart det är att jag börjar längta nu! Även om jag kommer sitta som på nålar på flygplatsen, illamåendes och så småningom gråtandes också.

Nu har jag iallafall bus:at mig, en enda vettig sak idag, haha! Men nu ska jag ju fixa med mp3n & kamerorna, så att det blir gjort iallafall. Måste börja fundera på vad jag ska ha med mig också, är alltid så nervös att glömma något superviktigt.

Jossan, om du läser, vad var det man skulle göra på vardagsjuridiken? Jag hade inte skrivit upp det. >_<

kommentarer
Postat av: Elina

sv; haha ja! jag håller tummen för att vi har turen att bo själv (a)

2009-02-22 @ 21:51:11
URL: http://elinalong.blogg.se/
Postat av: dea

så himla kul vi kommer ha :'D

2009-02-22 @ 23:27:07



» Om du inte har någon blogg, titta tillbaka senare för svar. :]
» Elaka kommentarer publiceras ej.

Namn:
Kom ihåg mig? :)

E-postadress: (visas endast för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback