Expressen & Vi föräldrar

Datum: 2009-02-27 Klockslag: 18:20:50

Sådär ja, nu har jag fixat praktik! :D
Ska vara på Expressen tisdag-torsdag vecka 11, och på Vi föräldrar måndag-tisdag vecka 12! :'DD Att det bara är några dagar på varje är för att ingen av dem egentligen hade tid för någon praktikant, ibland är det jävligt bra att kunna tjata alltså. Sjukt trevliga personer iallafall, så det kommer nog bli jättebra. :]

Idag har jag och Mimmi varit ute och raggat på byn i typ.. 1½ h eller något, inte dåligt. :D Trevligt att bara prata åså. Så skiter jag i bussen imorgon och åker med henne till Sollefteå istället, puss på henne för det.

Men nej, nu ska jag slänga in massa smutstvätt i tvättstugan och sedan åka till Erika. TTUL!

kommentarer



» Om du inte har någon blogg, titta tillbaka senare för svar. :]
» Elaka kommentarer publiceras ej.

Namn:
Kom ihåg mig? :)

E-postadress: (visas endast för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback