Dagens reklamuppgift

Datum: 2009-02-10 Klockslag: 10:33:32

Uhh, så himla tråkigt så jag dör.  Har.. mediakommunikation(?) just nu och ska välja tre bra & tre dåliga reklamer och skriva varför jag tycker som jag gör, och sedan välja ut en och analysera den bl.a utifrån de fyra P:na. (Produkt, pris, plats & påverkan.) Tråkigt ämne, tråkig uppgift. Vi har malt på om olika reklamer hur länge som helst nu, så jag vill bara spy på dem.

Har ingen samhäll idag heller, så efter gympan slutar vi, och den orkar jag nog inte vara med på heller. Så då ska jag väl gå och köpa blekning så ska Elina bleka min utväxt medans vi kollar på Camp Rock, var ett tag sedan vi såg den nu! Ska bli trevligt. :] Sedan måste jag storstäda lägenheten och diska, jag hoppas att bra musik på hög volym kan få mig lite mer pepp till städningen, det brukar kunna funka. Så ska jag väl fortsätta sy mitt löshår också, så kanske jag sätter i det tills nästa vecka. Vill inte för att det är så jäkla skönt att vara utan det, men vad gör man inte för att se bättre ut.. Haha! -.-

kommentarer
Postat av: elzebub

HAHAHA jag trodde du hade gjort en p-gubbe när du skrev "de fyra P:na" XD

2009-02-10 @ 10:58:34



» Om du inte har någon blogg, titta tillbaka senare för svar. :]
» Elaka kommentarer publiceras ej.

Namn:
Kom ihåg mig? :)

E-postadress: (visas endast för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback