Bad day

Datum: 2009-02-03 Klockslag: 09:17:03

Fick ingen bra start på skoldagen idag.
Sitter just nu och lyssnar på Glittering clouds, puss på den! Den fick mig iallafall på bättre humör. :'D Imogen Heap är typ mysigaste musiken ever alltså.<3 Gissa vad jag drömt om inatt? Twilight såklart. Kan inte minnas vad, men jag vaknade flera gånger och var helt förvirrad. Längtar redan efter att få komma hem och fortsätta läsa efter skolan. Jag sa ju att jag skulle ta det lite lugnt med andra boken, men jag har redan läst över 200 sidor. Fail! :c Haha. Nej, om jag kanske skulle ägna mig lite åt lektionen & vad jag borde göra.

Sitter och försöker att göra allt för att hålla mig för skratt nu alltså. :x Haha!

kommentarer



» Om du inte har någon blogg, titta tillbaka senare för svar. :]
» Elaka kommentarer publiceras ej.

Namn:
Kom ihåg mig? :)

E-postadress: (visas endast för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback