Alla hjärtans dag

Datum: 2009-02-14 Klockslag: 13:44:09

Att jag kommer sitta ensam idag gör mig inte så mycket, jag har aldrig tagit det här som en så speciellt viktig dag iallafall. Blir att syster m. familj kommer hit och äter middag, sedan tänkte jag spendera kvällen framför en film med en skål popcorn. :] Låter helt okej för mig. Vaknade runt 13:00 idag, lite surt. Efter mycket surande inatt så gick jag och la mig med Chester för att sova bort mitt usla humör, det funkar alltid.  Hade en helt usel kväll, mitt humör låg på botten ungefär. Jobbigt att jag ska känna sådär hela tiden bara, när jag inte ens själv vet riktigt varför det blir så.

Ska snart ut och fota lite, Jonas ville att jag skulle ta lite bilder och skicka till honom eftersom det var.. massvis med år sedan vi hade såhär mycket snö. Jag tror han skulle skicka bilder till de i Thailand. Borde nog klä på mig och göra det snart, innan den fina solen försvinner. Gud vad jag vill ha vår nu alltså, jag hoppas att man får uppleva vårkänslor i London iallafall. GUD! Det är typ bara två veckor kvar tills vi åker, jag blir så nervös av tanken att jag nästan vill lägga mig ner och dö. Hur ska jag klara av att flyga? .___. Det ser jag verkligen inte fram emot, buhu. :c

Lifehouse - Everything. :*

kommentarer
Postat av: dea

ensam sara ? HÄR kan vi tala ensam. den enda jag talat öga mot öga med idag är kassörskan på coop ! HAHAHAHA SÅ HIMLA TRÅKIG DAG ! KOM HIT O ÄT FRUKTSALLAD

2009-02-14 @ 20:46:41



» Om du inte har någon blogg, titta tillbaka senare för svar. :]
» Elaka kommentarer publiceras ej.

Namn:
Kom ihåg mig? :)

E-postadress: (visas endast för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback