42 frågor om EN (!) bästavän

Datum: 2009-02-14 Klockslag: 00:05:47

Har ganska tråkigt, så varför inte? ;>


1. Vad heter hon? Susanne Bylund

2. Hur gammal är hon? 18 7/4. n_n

3. När träffades ni sist? Ehm, träffades lite halvsnabbt för några veckor sedan.

4. Vad har hon för hårfärg? Svart.

5. Brukar hon färga håret? Jo, det antar jag.

6. Vilka färger hor han haft: Oj, typ blondt, svart, brunt och säkert rött också.

7.Vad har hon för parfym? Dunno, men parfymlukten från henne jag minns luktar mumma iaf. :D

8. Är hon galen? Haha ja, på sitt egna sätt. :'D

9. Vad är erat första minne?  Eftersom jag bara var ca 3 månader när vi träffades första gången, och alltid träffats sedan dess, så kan jag ju tyvärr inte minnas.

10. Har ni många minnen ihop? Har fler minnen med henne än med någon annan.

11. Vart bor hon? Sollefteå.

12. Har ni varit utomlands tillsammans? Nae.

13. Är du avundsjuk på henne? Jo, ibland så.

14. Vad heter hennes syskon ? Tony, Peter & Catarina (tror hon stavas så?).

15. När träffades ni första gången? när vi var små bebisar.

16. Hur träffades ni? Våra föräldrar föste väl ihop oss. :D

17. Vad går hon på för sporter? Inga, vad jag vet.

18. Vad kan hon göra på helgerna? Nu för tiden sitter väl hon och Markus ihop, så. ;>

19. Göra efter skolan? -||-

20. Har ni kramats? Men ohja<3

21. Har ni pussats? Såklart!

22. Brukar ni säga att ni älskar varandra? Klart vi brukar. :'D

23. Har hon fräknar? Har aldrig sett någon tror jag. ;o

24. Har ni kollat på film någon gång? Våra kvällar bestog av att se på film tillsammans för några år sedan.

25. Har ni bråkat någon gång? Hur många gånger som helst, men alltid har vi blivit sams. <3

26. Har ni sovit i samma säng? Ofc!

27. Har ni skrattat tills ni gråtit? Det har nog hänt en massa gånger. :D

28. Har du sett henne gråta? Ja.

29. Vad gjorde du då? Tröstade henne, I guess. (Var så länge sedan, minns inte ens när det var.)

30. Har du sett henne riktigt arg? Klart jag har!

31. Har hon sett dig gråta? Ja.

32. Vad ska ni göra i sommar? Jag hoppas vi hittar på massa saker ihop, saknar henne.<3

33. Har hon svikit dig någon gång? Kan inte komma på någon gång jag tyckt att hon gjort det iallafall.

34. Har ni pratat i telefon någon gång? Ja.

35. Vad skulle du göra om denna personen dog? En stor del av mig skulle försvinna. Vill inte ens tänka tanken.

36. Kommer ni vara kompisar om 10 år? Känns som om vi alltid kommer vara vänner, always & forever.

37. Älskar du henne? Ja, jag älskar henne mer än jag nog själv förstår. Vi är speciella på något sätt, hon är och har alltid varit som min extrasyster på något sätt.

38. Vad är det bästa med henne? Att hon kan mig utantill och att jag kan prata med henne om allt. Saker som jag inte ens skulle fundera på att prata med andra om. Så måste jag ju säga att hur barnsligt vi beter oss tillsammans är något av det bästa, så obeskrivligt roligt.

39. Vad skulle du vilja att hon ändrade på? Att hon kom och hälsade på mig oftare. :D Nejmen, jag tror inte jag vill ändra något med henne. Eller jo, att hon insåg hur bra hon verkligen är.

40. Skulle du ge henne pengar om du vann 1 miljon? Haha, jag tror inte jag skulle ge pengar till någon om jag vann!

41. Hur ser hennes klädstil ut? Ser henne typ aldrig nuförtiden, så.. :c

42. vill du att hon ska kopiera detta och skriva om dig ? Haha, det får hon gärna göra! :D


kommentarer
Postat av: suessie <3

åh va ja älskar dej.

du kunde inte ha skrevit något bättre svar på någon av frågorna... älskar dig <3

2009-02-14 @ 15:14:29



» Om du inte har någon blogg, titta tillbaka senare för svar. :]
» Elaka kommentarer publiceras ej.

Namn:
Kom ihåg mig? :)

E-postadress: (visas endast för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback