You're the one thing that I'm missing here

Datum: 2009-12-23 Klockslag: 20:24:03

Jag saknar att bli irriterad på morgonen när du vägrar kliva upp trots att jag säger åt dig gång på gång. Jag saknar att bli lite sur & besviken när jag vaknar på morgonen och ser att du ligger bortvänd. Jag saknar att känna värmen från din kropp. Jag saknar att ligga kvar lite extra i sängen på morgonen för att mysa med dig. Jag saknar din blick när du vill att jag ska välja något och får svaret "det spelar ingen roll". Jag saknar känslan av att sakna dig bara för att du är i ett annat rum. Jag saknar att se dig i ögonen den första gången varje morgon. Jag saknar att ligga tätt intill dig och höra dig säga underbara saker. Jag saknar att bara sitta och titta på dig med ett leende på läpparna.

Just nu saknar jag verkligen allt med dig, bra som dåligt. ♥

kommentarer



» Om du inte har någon blogg, titta tillbaka senare för svar. :]
» Elaka kommentarer publiceras ej.

Namn:
Kom ihåg mig? :)

E-postadress: (visas endast för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback