Tisdag

Datum: 2009-12-01 Klockslag: 10:21:46

Har blivit otroligt dålig på att uppdatera. Som jag sa sist, har fullt upp hela tiden.

I söndags kom M och hämtade mig, sedan dess har vi bara umgåtts & städat ur hans lägenhet. Jag har massa blåmärken på mina lår efter allt bärande, vilken kvinna jag är. Haha! ;D Känner mig nöjd över min insats iallafall.
Idag tar jag 17:00 bussen hem till Ramsele för att gå på möte på Nipudden 13:00 imorgon. Ska verkligen sova ut imorgon, det behövs efter nattens ca 30 min sömn. Låg vakna och pratade hela natten. Märker ni hur lite jag sover nu för tiden? Har börjat klara mig ganska bra utan både sömn och mat.
Nu ska jag se vad pojkarna tittar på på tuben. Ska försöka bättra mig med uppdateringen, får se hur det går. ;]

kommentarer



» Om du inte har någon blogg, titta tillbaka senare för svar. :]
» Elaka kommentarer publiceras ej.

Namn:
Kom ihåg mig? :)

E-postadress: (visas endast för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback