The stars in your eyes light up the sky

Datum: 2009-12-09 Klockslag: 19:48:41

Efter skolan gick jag hem och la mig och sov, ganska behövligt faktiskt. Åt middag och tog en tablett för en stund sedan, hoppas att den börjar värka snart, mitt huvud gör så otroligt ont. ;c Så har mina lungor börjat pipa nu också, känns ju bra. (y)

Blir ingen skola för mig imorgon, känner mig helt matt. Men funderar på att ringa M och be honom hämta mig om en stund, vill inte sova själv. Så får han skjutsa hem mig imorgon när han åker på skolan bara. :] Känns jättekonstigt att gå hem själv till en tom lägenhet, gillas inte. Att dessutom somna själv och sedan sitta här i timtal känns ännu sämre. Mycket mysigare & trevligare med sällskap. ♥ Kanske jag skulle ta och packa en väska och ringa honom nu? Så får det bli! :] Hörs imorgon.


(Söt dubbelhaka, men världens finaste pojke väger upp bilden! <3)

kommentarer



» Om du inte har någon blogg, titta tillbaka senare för svar. :]
» Elaka kommentarer publiceras ej.

Namn:
Kom ihåg mig? :)

E-postadress: (visas endast för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback