The Haunting in Connecticut

Datum: 2009-12-10 Klockslag: 13:14:56



Nu har jag äntligen fått se den! Jag, Micke & André tittade på den igårkväll. Tyckte att den var jättebra och skvatt till.. hur många gånger som helst? Haha. Nu känner jag att jag måste googla & läsa om den riktiga händelsen som filmen är baserad på.


När jag kom hem så tog jag tag i all disk, torkade borden osv. Så om en stund ska jag fortsätta städningen, med att dammsuga och plocka ihop lite smågrejer osv. Sedan vilar jag nog en stund, det känns som om mitt huvud ska sprängas. :( Jävla förkylning. Det är ett av det värsta med att vara "stor" och bo själv, att man även om man är sjuk måste göra alla de där sakerna som att diska, laga mat, handla osv.

kommentarer



» Om du inte har någon blogg, titta tillbaka senare för svar. :]
» Elaka kommentarer publiceras ej.

Namn:
Kom ihåg mig? :)

E-postadress: (visas endast för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback