Sara @ Svettlan

Datum: 2009-12-12 Klockslag: 20:09:48

Jag och micke hade inget att göra ikväll så vi bestämde oss för att åka till kim & mischa i nordinggrå(?) på lan en stund. Så nu sitter vi här i ett stort rum med massa stolar, soffor, datorer osv. Ja, vi vet hur lan är. Åtta pers spelar Halo 3, en spelar wow och jag sitter här i min ensamhet och ägnar min tid åt bloggar istället. Much better :) Är så nöjd över att mitt internet på mobilen äntligen börjat funka som det ska. :-D Så kan jag hålla er uppdaterade, haha! ;-) När vi åker hem tänker jag gå in och köpa godis, blev sjukt sugen. Frågan är bara vad för godis? Vilka i-landsproblem jag har..

kommentarer



» Om du inte har någon blogg, titta tillbaka senare för svar. :]
» Elaka kommentarer publiceras ej.

Namn:
Kom ihåg mig? :)

E-postadress: (visas endast för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback