Lite snabbt innan läggdags

Datum: 2009-12-20 Klockslag: 00:27:17

Nämn något som gjorde dig glad igår: Min underbara pojkvän!

Vad gjorde du kl 08 imorse: Låg och sov brevid min finaste.

Vad gjorde du för 15 min sedan: Satt här och nördade, precis som jag gjort hela kvällen.

Det sista du sa högt: Jag minns faktiskt inte?

Det senaste någon sa till dig: "Ja, sådär ska det vara!" typ.

Vad har du druckit idag: Juice & julmust.

Vad var det senaste du åt: Ett tuggummi.

Vad var det senaste du köpte: Godis och.. något mer som jag inte minns.

Vad är det för färg på din ytterdörr: Brun.

Vad är det för väder hos dig nu: Kallt & vindstilla ser det ut som.

Godaste glassmaken: Half baked! (a)

Tror du på kärlek vid första ögonkastet: Ja, det gör jag.

Sover du tungt: Tror inte det?

Drömmer du mardrömmar: Får perioder lite då och då när jag inte drömmer annat än att mina nära & kära dör och dylikt.

Trivs du med ditt jobb: Med mitt jobb som vikarie på ålderdomshem (där jag nästan aldrig jobbar) så ja, jag trivs.
Favoritklädsel: Att gå runt i jeansshorts & vad som helst upptill är ju hur härligt som helst, miss it!

Favoritlåt just nu: 30 Seconds to mars - Hurricane

Vad ser du om du tittar till höger: Vår gård.

Vad gör dig glad just nu: Att jag har en helt underbar pojkvän & att jag slipper skolan i mer än två veckor framöver.

Vad ska du göra härnäst: Borsta tänderna & lägga mig.

Höger eller vänsterhänt: Höger.

Humör just nu: Ganska glad, fylld av saknad & trött.

Favoritgodis: Oj, alldeles för svårt att välja.

Kläder just nu: Jeansleggings, linne, cardigan och Mickes tröja! ♥ (Som luktar massa Micke!)

Sommarplaner: Jobba, en vecka i London, festivaler osv.

Hur många kuddar sover du med: Mellan 5-7 kanske, beroende på vart jag sover, har ju några ställen att välja på nu.

Spelar du något instrument: Nej, men överväger nästan att låta Micke lära mig spela gitarr.

Morgon eller nattmänniska: Natt, att sova & kliva upp tidigt suger.

Vad är viktigast för dig: Mina nära & kära, helt klart!

Är du kittlig: Ja, faktiskt.. jag säger alltid att jag inte är det, men har upptäckt att jag faktiskt är det.

Snarkar du: Jag trodde att jag slutat med det sedan jag tog bort halsmandlarna, men enligt Micke så stämmer inte det.

Stjärntecken: Vattuman.

Äckligaste insekten: Spindlar & flugor.

Längtar du mest efter just nu: Julafton då Jonas & Lars kommer hem och familjen äntligen är samlad, och den 25'e då jag äntligen får träffa älsk igen! ;')



Sådär, nu är det dags att sova. Ensam för första gången på 13 nätter. :( Imorgon hinner jag nog inte blogga så mycket, först blir det lussebullsbak med mami, sedan ska jag träffa Sulle en stund & slutligen så kommer syster m. familj hit och äter middag. Har en trevlig dag framför mig med andra ord! :}

kommentarer



» Om du inte har någon blogg, titta tillbaka senare för svar. :]
» Elaka kommentarer publiceras ej.

Namn:
Kom ihåg mig? :)

E-postadress: (visas endast för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback