Låt mig sova

Datum: 2009-12-16 Klockslag: 10:33:25

Idag är jag olidligt trött, trots att jag fått ganska mycket sömn. Somnade efter att ha blivit killad på ryggen, så mysigt! :'D

Gårdagens stora händelse var när vi åkte ut och drog Kim på snowboarden efter bilen. :D Så jäkla kul, och alla kollade väldigt konstigt på oss. Egentligen inte så konstigt men. ;'D Haha!
Sitter och har Foto C och pillar med bildspelet och lyssnar på 30 Seconds to mars, hurricane är helt klart en av mina nya favoritlåtar. 13:00 ska vi gå och börja fixa iordning för vernissagen som börjar 15:00 i kurredoren. Spännande! :)

kommentarer



» Om du inte har någon blogg, titta tillbaka senare för svar. :]
» Elaka kommentarer publiceras ej.

Namn:
Kom ihåg mig? :)

E-postadress: (visas endast för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback