Julafton

Datum: 2009-12-24 Klockslag: 23:14:01

God jul allihopa!

Hoppas ni haft en fin dag. :} Min dag började 06:15 imorse då jag klev upp, drack te, sminkade & klädde på mig. Sedan åkte jag och mamma iväg på jobbet där allt flöt på ganska bra, förutom några lugna & tråkiga stunder. Var iallafall mysig stämning där. Vid 14:30 när vi slutat åkte vi hem, såg på Kalle Anka och fixade oss för att sedan åka till syster. Så vi har varit där och ätit, öppnat julklappar och bara haft det allmänt trevligt. :} Min familj! ♥ Jag är verkligen sjukt nöjd över mina julklappar, fick så himla mycket mer än jag förväntat mig. Presentkort x 2, parfym, sängkläder, smink, body lotion, body butter x 3, ansiktsmask x 4, nagellack m.m, bok osv. Så nu jävlar blir det till att shoppa på mellandagarna. Hah! ;'D [Massa bilder som togs ikväll kommer upp här någon dag framöver.]

Haha ikväll gjorde vi något riktigt dumt. Någon tittar ut genom fönstret och skriker "det är nån som har kört av vägen!" och alla hoppar upp och ställer sig i fönstren och tittar när bilen försöker backa upp ur diket gång efter gång utan att lyckas.. Vi sa att det kanske var dumt av oss att inte gå ut och hjälpa, men vi struntade i det ändå.. Men tillslut så kom den upp. Ja, en ganska ful händelse. Tänk er typ 8-10 pers som står som fastklistrade i några fönster och tittar ut.. Haha! Jag HATAR folk som gör så, som när vi fått bensinstopp vid trafikljusen och polisen fick komma och bogsera oss. Minns hur irriterad jag var över kärringarna utan liv som bara stog och glodde, och nu gjorde jag exakt likadant. Hahaha! ;'D Men kul var det. Intressant? Hah.

Är riktigt trött & funderar på att lägga mig nu så jag orkar upp i tid imorgon för att städa innan älsklingen kommer. (Är väldigt nödvändigt pga hans astma & kattallergi.) Så skönt att slippa vänta fler dagar nu. Nu släpper jag aldrig taget om honom igen, hah. :''D


kommentarer



» Om du inte har någon blogg, titta tillbaka senare för svar. :]
» Elaka kommentarer publiceras ej.

Namn:
Kom ihåg mig? :)

E-postadress: (visas endast för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback