Inte nu igen

Datum: 2009-12-07 Klockslag: 23:58:10

Sitter här och snörvlar och hostar. Hur kan man ens ha så dåligt imunförsvar som jag har? :c
Har just slarvat ihop lite "medeltida recept" till historian imorgon, skulle göra mer men orkar inte. Så skolless så jag tror jag dör, kör på lite extra sovmorgon imorgon också. ;') Hah! Efter jul blir det skärpning när det gäller skolan.

Jag var som en liten hemmafru idag och gjorde middag medans M låg och sov. Vilken kvinna, haha. ;'D Nej, nu ska jag ta min snoriga näsa och lägga mig i sängen. Men först ska jag hämta lite Red Berries, mumma!

kommentarer



» Om du inte har någon blogg, titta tillbaka senare för svar. :]
» Elaka kommentarer publiceras ej.

Namn:
Kom ihåg mig? :)

E-postadress: (visas endast för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback