En annorlunda jul

Datum: 2009-12-23 Klockslag: 23:18:14

De ringde från Nipudden för ca 1 h sedan(?) och frågade om jag ville jobba 07:00-14:30 imorgon, och det ville jag. ;} Känns konstigt att jobba på julafton, sådär.. tråkigt vuxet. Fast mamma jobbar samma tid, så det gör inte så mycket egentligen. Och så går jag varken miste om Kalle Anka eller allt julmys hos syster, och det är huvudsaken. :'D Kände mig helt plötsligt jävligt stressad bara, för jag vill hinna sova i tid så jag inte är skittrött imorgon. Tror jag ska gå och BUS;a mig nu, slå in paket till djuren & sedan sova. Har ett problem.. vad ska man ha på sig imorgonkväll? Uppklätt, eller inte så uppklätt? Något bekvämt får det bli efter att ha jobbat hela dagen iallafall. :) Och nu är det typ bara en dag kvar tills Micke kommer, lyyyycka! ♥

Nej, dags att få något gjort och komma i säng nu. Natti! Och god jul lite i förskott. :*

kommentarer



» Om du inte har någon blogg, titta tillbaka senare för svar. :]
» Elaka kommentarer publiceras ej.

Namn:
Kom ihåg mig? :)

E-postadress: (visas endast för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback